¡Denuncia!...¡Tes dereito a xustiza gratuita!





O CONTO DE NUNCA ACABAR

19/5/09
 
 
Unha das nosas asociadas denuncia que hai obras recentemente feitas que non cumpren a normativa de accesibilidade. Así nunca se conseguirá unha cidade adaptada. Esta vez a denuncia vénnos do Concello de Narón. Transcribimos en castelán tal como nos pasaron a carta orixinal:

“Con motivo de la obra de construcción de aceras en un tramo de la Estrada da Gándara presenté la correspondiente reclamación por varios motivos: 1) Las rampas no están bien hechas y no llegan a ras de suelo por lo que resultan inservibles para sillas de ruedas. 2) Hay un puente que pasa por encima de la vía del tren donde la acera es muy estrecha y no hay ninguna barandilla protectora con el consiguiente peligro para todo tipo de usuarios tanto de silla de ruedas como personas que van a pie. Espero que esto se subsane porque no vale de nada hacer una obra nueva si no se vigila que se cumpla la legalidad vigente respecto a accesibilidad.

Aprovecho esta ocasión para pedir que se cumpla la ley en normas de accesibilidad y que no se admitan rampas que no lleguen a ras de suelo porque esto las hace inviables para los usuarios y el gasto generado es inútil. Le pongo un ejemplo concreto (podría encontrar miles): Rúa Pista Isolina, delante de la pizzería La Mamma en la Gándara, hay dos rampas recién construidas que tienen una ligera inclinación, pero acaban en un bordillo bastante considerable. Me pregunto si no hay nadie que vigile las obras urbanas y les dé el visto bueno y si no es así, ofrezco mi colaboración voluntaria con el Ayuntamiento, pero por favor, no sigan dejando construir rampas mal hechas o nunca habrá presupuesto para reparar las que ya están mal".

Como ilustración do que se conta mostramos a foto dunha das ramplas de Rúa Pista Isolina, de lonxe e de cerca. De lonxe pode parecer unha rampla ben feita, pintada en rosa e ben acabada, pero se nos achegamos vemos que o que parecía rampla é un chanzo. Sempre nos preguntamos por que os que constrúen ramplas son capaces de entender que os coches sofren ao saltar escaleiras e por iso as ramplas dos garaxes adoitan chegar a niveis de chan. Con todo non parece que se siga o mesmo razoamento para as cadeiras de rodas. Non sofre a cadeira? Non sofre o usuario? Ou simplemente gústanos tirar o diñeiro e facer as cousas mal?

Creado por Olga
 
 
comentarios: 1 Publicar un comentario
Anónimo :

25/5/09

BRAVO CHAVALA!!! A REALIDADE Ë QUE A NINGUËN INTERESALLE FACELAS COUSAS BEN.
¿QUE MULTA OS MULTADORES?. A ADMINISTRACIÖN DEBERIASE PENALIZAR CUNHA SANCIÖN IMPORTANTE EN EUROS.
E NOS SEGUIR A DENUNCIAR TODO SIN DECAER.